Característiques
Lloguer de Local a TARRAGONA
Es lloga local de 2 plantes a una de les zones més emblemàtiques de la ciutat, en ple nucli històric, al Carrer Portella.
Aquest local consta de:
- Àmplia i diàfana planta baixa amb doble finestral que es pot fer servir com a aparador.
- Escales amb accés a una primera planta amb vista al Museu d'Història de Tarragona.
- Espai amb safareig amb possibilitat d'habilitar cuina.
- 1 bany.
- A punt per entrar.
- Molt bé ubicat, en una zona amb molta visibilitat.
Pràcticament preparat per entrar i iniciar activitat comercial.
Si t'interessa venir a visitar aquest local, deixa'ns les teves dades al formulari i et trucarem per agendar una visita.
CEE: LCTSRHC**
Fitxa de la propietat
Escaparat
Planta Baixa
Calificació energètica: E 172,3 – 303,7 kWh/m2 * any
A
B
C
D
E
F
G
Informació important
El lloguer de temporada és un règim de lloguer especial per a persones destinades a Tarragona per motius de treball o estudis. Aquest règim de lloguer implica que juntament amb el contracte s'ha d'acreditar un certificat d'estudis o treball temporal amb una data d'inici i amb una data de fi. Per tant, aquest règim de lloguer no és vàlid per a persones que ja estiguin empadronades a la ciutat. A més, els honoraris per la gestió van a càrrec del llogater. 2 mesos de fiança
Marebens S.L està registrat i homologat com a agent número 2319 del Col·lectiu AICAT
Atenció personalitzada
També et pot interessar
















